۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

انواع خدمات در آرایشگاه های زنانه

تنوع خدمات آرایشگاه زنانه و رقابت سیری‌ناپذیر زنان ایرانی برای زیباتر به نظر رسیدن باعث می‌شود که برخی مشتریان هزینه‌های سنگینی متحمل ‌شوند که گاه معادل حقوق پایه یک کارمند است.
 
اگر عنوان آرایشگاه برای مردان، تنها یک شغل را تداعی می‌کند در دنیای زنانه آرایشگاه‌ها تبدیل به مجموعه‌ای از مشاغل عجیب و غریب شده‌اند؛ از اصلاح و پیرایش گرفته که معمولی‌ترین فعالیت است، تا فالگیری، نقاشی بدن و روان‌درمانی در این فضا دیده می‌شود!

روزنامه شهروند در ادامه گزارش خود آورده است: در این دنیای عجیب و غریب زنانه، مشتری‌هایی هستند که به اندازه درآمد ماهانه یک کارمند، برای یک وعده خدمات خود هزینه می‌کنند. مشتری‌هایی که به گفته فعالان این صنف نسبت به گذشته وسواس بیشتری درباره زیبایی‌شان به خرج می‌دهند و کسب و کار پردرآمدی برای آرایشگران زنانه راه انداخته‌اند. کافی است تعداد آرایشگران زنانه یک محله تهران را بشمارید تا بتوانید به این نکته پی ببرید که این شغل تا چه اندازه سودده شده است.

حالا برای خیلی از زنان این شغل و خدماتش غیرقابل چشم‌پوشی است و کافی است منوی خدماتی برخی آرایشگاه‌ها را مرور کنید تا بفهمید چه رقابت سنگینی برای جلب نظر زنان ایرانی ایجاد شده است.

بخش‌بندی اقتصادی فضای آرایشگاه‌ها

زنان آرایشگر از فضای شغلی خود اقتصادی‌ترین استفاده ممکن را کرده‌ و هر بخش از فضای کار خود را به اجاره صنفی از مشاغل رسمی یا غیررسمی درآورده‌اند. شخصی متخصص لاک و طراحی ناخن است و دیگری متخصص اپیلاسیون کل بدن و رفع موهای زائد. در بخشی از فضا گریمور و در بخشی دیگر متخصص کوتاهی و پیرایش مو فعالیت می‌کند اما مشاغل آرایشگاهی به همین دسته‌بندی‌ها ختم نمی‌شوند. چند سالی است که دامنه این خدمات حسابی گسترش داشته و همچون سرزمین عجایب، شگفتی تازه‌ای رونمایی شده است.

حالا در آرایشگاه‌های زنانه با شوهای لباس و فستیوال‌های ورزشی مواجه می‌شوید! کسانی برای شما نسخه‌های رژیم‌درمانی می‌پیچند و مشتری‌ها را برای برخورداری از اندام متناسب‌تر تشویق به ثبت نام در کلاس‌های ایروبیک، رقص و بدنسازی آرایشگاه‌ها می‌کنند و عده‌ای با عناوین مختلف، نقش روان‌درمان را برایتان بازی می‌کنند؛ از یوگاکارهای دوره گذرانده در ژاپن و هند گرفته تا ماساژدرمان‌های ریلکسیشن که مدعی‌اند مدرک کارآموزی خود را از تایلند دریافت کرده‌اند. در قسمتی از سالن‌های زیبایی با بوتیک‌های زیورآلات و عطر و ادوکلن و لوازم بهداشتی روبه‌رو می‌شوید و در بخش دیگری که تنها درحد اجاره یک میز و صندلی است متخصص طالع‌بینی! حضور دارد و با انواع متفاوت و چشمگیری از فال‌های مختلف کاسبی پررونقی برای خود راه‌اندازی کرده‌اند.

اینجا نرخ‌ها هیچ حساب و کتابی ندارد

نرخ‌ها در آرایشگاه‌های زنانه بی‌حساب و کتاب است. هیچ قانونی و خط‌کشی مشخصی برای تعیین قیمت آرایشگاه عروس وجود ندارد و نرخ‌های مصوب اتحادیه آرایشگران زنانه آن‌قدر مهجور واقع شده است که برخلاف دیگر اصناف، نه آرایشگران خود را ملزم به نصب آن درمحل کارشان می‌دانند و نه مشتری‌ها از کمیت و کیفیت آنها آگاهند. تنها نرخ‌نامه موجود در پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه کشوری آرایشگران زنانه متعلق به آرایشگران ناحیه شمیرانات تهران است که البته تاریخ به‌روز‌رسانی آن بهمن ‌سال 91 است. قیمت‌های اعلام‌شده در این نرخ‌نامه بر اساس چهار سطح ممتاز، درجه یک، درجه دو و درجه سه تقسیم‌بندی شده است و بیشترین آن مربوط به آرایش کامل و ممتاز عروس است که حداکثر یک میلیون تومان قیمت دارد و کمترین آن مربوط به اصلاح صورت است که تنها 4 ‌هزار تومان قیمت خورده است و البته در عالم واقعیت کمتر کسی است که تنها با 4 هزار تومان به آرایشگاه برود و امیدوار باشد با نرخ‌های مصوب می‌تواند از پیش، هزینه‌هایش را برآورد کند.

قیمت‌ها در آرایشگاه‌های زنانه به صورت منطقه‌ای و بنا به شهرت آرایشگاه تعیین می‌شود. معمولا آرایشگرها پیش از افتتاح سالن زیبایی، میزان ولخرجی زنان منطقه موردنظرشان و نیازهای آنها را ارزیابی می‌کنند. به‌عنوان مثال خدمات کوتاهی مو که براساس نرخ‌نامه اتحادیه آرایشگران زنانه حداقل 10 و حداکثر 20 هزار تومان قیمت دارد در آرایشگاه‌های منطقه کامرانیه تا 150 هزار تومان نیز می‌رسد و در مناطق مرکزی تهران بین 30 تا 70 هزار تومان قیمت دارد.

این نرخ‌ها در جنوب شهر به قیمت مصوب اتحادیه نزدیک‌تر است و حدوداً بین 20 تا 35 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. علاوه بر این برخی ازخدمات لوکس‌تر مانند سولاریوم یا برنزه پوست، شاین بدن، طراحی ناخن یا انواع ماساژدرمانی و... تنها در سالن‌های مجهزتر و در مناطق گرانقیمت‌تر ارائه می‌شود.

ندا که در یکی از محلات خانی‌آباد سالن زیبایی دارد به «شهروند» می‌گوید: برخی از خدمات زیبایی در جنوب شهر توجیه اقتصادی ندارد. به‌عنوان مثال هیدرودرم یا آب‌رسانی به پوست، پاکسازی پوست یا حتی طراحی ناخن در خانی‌آباد چندان درآمدزا نیست. مشتری برای طراحی ناخن خود که حدود یک هفته دوام دارد حداقل باید 30 ‌هزار تومان بپردازد. طبیعی است که زنان این منطقه که از نظر اقتصادی ضعیف‌ترند کمتر حاضر می‌شوند برای کارهایی پول بپردازند که دوام کمتری دارند.

مشتری‌ها وسواسی‌تر و ولخرج‌تر شده‌اند

تنوع خدمات زیبایی سالن‌های آرایشگاه زنانه و رقابت سیری‌ناپذیر زنان ایرانی برای زیباتر به نظر رسیدن باعث می‌شود که برخی مشتریان هزینه‌های سنگینی متحمل ‌شوند که گاه معادل حقوق پایه یک کارمند است.

رویا که در یکی ازمناطق غربی تهران سالن زیبایی دارد به «شهروند» می‌گوید: مشتریان ثابتی داریم که بیشتر از بقیه در آرایشگاه وقت خود را سپری می‌کنند و البته هزینه‌هایی هم که پرداخت می‌کنند قابل توجه است. خدمات ارایه‌شده به مشتریان ثابت و وسواسی‌تر شامل رنگ کردن ریشه مو به صورت ماهانه، طراحی هفتگی ناخن، کاشت و تمدید مداوم ناخن یا مژه، اصلاح صورت و ابرو، اپیلاسیون، سولاریوم و تمدید دوره‌ای آن و ... است که اگر بخواهید هزینه این خدمات را با نرخ‌های معمول آرایشگاه‌های تهران برآورد کنید ماهانه چند صدهزارتومان می‌شود که اگر بگویم این مبلغ به اندازه حقوق معمولی یک کارمند است بیراه نگفته‌ام.

این متخصص زیبایی در ادامه اضافه می‌کند: درگذشته خدمات زیبایی محدودتر بود و مشتریان ثابت معمولا تنها برای اصلاح صورت و ابرو مراجعه می‌کردند.

حتی به خوبی به یاد می‌آورم که بیشتر مشتریان رنگ مو نیز به صورت وسواسی عمل نمی‌کردند و برای مراجعه مجدد آنها باید تا فرارسیدن جشن یا مناسبت خاص صبر می‌کردیم اما درحال حاضر زنان جوان وسواس بیشتری به چهره خود پیدا کرده‌اند و از جزئی‌ترین خدمات زیبایی چشم‌پوشی نمی‌کنند. علاوه بر تنوع بیشتر خدمات زیبایی در سال‌های اخیر، دوره تمدید خدمات زیبایی نیز کوتاه‌تر شده است و مشتری‌ها سختگیرانه‌تر نسبت به ظاهر خود عمل می‌کنند.

پرورش اندام با مربی‌های قهرمان

صرف‌نظر از تنوع چشمگیر خدمات هزینه‌بردار زیبایی در آرایشگاه‌های زنانه، مشاغل دیگری نیز از این سالن‌ها سر درآورده‌اند. باشگاه‌های بدنسازی و رژیم‌درمانی حالا تبدیل به بخش جدایی‌ناپذیر از سالن‌های زیبایی تهران شده‌اند. هر سالن زیبایی با اختصاص فضایی به دستگاه‌های ورزشی و استخدام یک مربی و گاه مشاور تغذیه به مشتریان خود خدمات تناسب اندام نیز ارائه می‌دهد.

گاهی اوقات این خدمات آن‌قدر از اصول حرفه‌ای و علمی فاصله دارد که ممکن است به شما بگویند با انجام رقصی خاص معجزه می‌شود و ظرف مدت کوتاهی هیکل شما به تناسب می‌رسد، چربی‌هایتان تبدیل به ماهیچه می‌شود و فرم‌های ژنتیکی اندام شما به نحو چشمگیری بهبود پیدا می‌کند. این قدم اول اغوا و جذب مشتریان است و پس از آن ‌هزار و یک دلیل وجود دارد برای این‌که شما به تناسب وعده داده‌شده نرسیده‌اید. هزینه باشگاه‌های بدنسازی زنانه به صورت ماهانه دریافت می‌شود. در مناطق مرکزی تهران معمولا بین 80 تا 150 ‌هزار تومان است و در سالن‌های شمال شهر با تبلیغاتی مانند مربی خصوصی که قهرمانان پرورش‌اندام هستند این هزینه‌ها به ماهی 500 تا 800 هزار تومان نیز می‌رسد.

ورزش‌های عجیب در آرایشگاه‌ها

زیباتر رقصیدن یکی دیگر از دغدغه‌های مشتریان این آرایشگاه‌هاست. در بدو ورود به هر سالن زیبایی ریتم تندی از موزیک‌های ایرانی یا خارجی به گوشتان می‌رسد و زنان زیادی را می‌بینید که با مربیان خود درحال تمرین انواع حرکات موزون و رقص‌های ایرانی و خارجی هستند. از بین رقص‌های خارجی، رقص زومبا که ترکیبی ورزش‌گونه از رقص‌های سالسا، کومبیا و سامبا است و آرایشگران آن را به‌عنوان ورزش معرفی می‌کنند و تانگو رقص‌های پرطرفدارتر به شمار می‌آیند و البته رقص عربی نیز مشتریان خاص خود را دارد.

دوره‌ها معمولاً سه‌ماهه است و هر سالن زیبایی قیمت خاصی برای آموزش رقص‌های خود تعیین کرده است اما معمولا این دوره‌ها بین 50 تا 300 ‌هزار تومان قیمت دارند. متخصصان ماساژدرمانی یا تکنیک‌های آرامبخش یوگا که ادعا می‌کنند دوره‌های خود را مستقیم یا غیرمستقیم زیرنظر مشهورترین اساتید تایلندی، هندی یا ژاپنی گذرانده‌اند بخش دیگری از صاحبان مشاغل در آرایشگاه‌ها هستند. ماساژدرمانی موضع‌بندی شده است.

ماساژ درمانی، فال قهوه و طلسم!

ماساژ سر، صورت، تمام یا بخشی از بدن قسمت‌بندی‌هایی است که این افراد برای کار خود قائل شده و برای ماساژ هر بخش قیمتی مشخص کرده‌اند و فالگیرها که جزو جدایی‌ناپذیر از محیط‌های زنانه هستند! یک میز و یک صندلی سهم فالگیرهاست. یک قوری چای یا قهوه، چند ورق تاروت، کتاب‌های طلسم، مهره و ادوات ریزی که به سختی به چشم می‌آیند ابزار کار جادوگران آرایشگاه‌هاست. هرکدامشان کارت ویزیت دارند و برای فالگیری باید از قبل نوبت تعیین کنید.

این کار برای آن است که جادوگرها تنها در زمان‌هایی به آرایشگاه‌ها می‌آیند که مشتریانشان به حد نصاب رسیده باشد. ارزان‌قیمت‌ترین فال‌ها در آرایشگاه‌های تهران حدود 30 تا 50 ‌هزار تومان است اما معمولاً جادوگرها به این رقم راضی نمی‌شوند و با پیشنهاد چند طلسم‌شکن و دعا دست مشتریان خود را حسابی به خرج کردن می‌اندازند.

بخش دیگر آرایشگاه‌های زنانه بوتیک‌هایی است که تنها خرجشان چند ویترین است و اقلام محدود اما گران‌قیمتی از انواع لباس، ادوکلن، زیورآلات، وسایل بهداشتی، پودرهای چاق یا لاغر‌کننده و... را می‌فروشند. این فروشندگان که سرمایه‌های اولیه کوچکی دارند بدون استثنا مدعی هستند اجناس خود را اگر لباس باشد از ترکیه، زیورآلات از تایلند و ایتالیا و لوازم آرایش را از کشورهای اروپای شرقی آورده‌اند. همین ادعاها مقدمه آن است که شما این اجناس را حداقل 20 تا 30 ‌درصد گران‌تر از مغازه‌های سطح شهر بخرید و البته همین ادعاهای فریبنده و محیط پرزرق و برق آرایشگاه‌ها به تنهایی کافی است که زنان زیادی زیر بار این تفاوت قیمت‌ها بروند.
درباره تهران ارتوپدی بیشتر بخوانید.

ابرشغل آرایشگری در زیرزمین‌های پایتخت!

به گفته رویا یکی از آرایشگران منطقه غرب تهران صاحبان مشاغل آرایشگاه‌ها معمولاً سهم خود را به صورت پورسانتی به صاحب اصلی سالن پرداخت می‌کنند زیرا دریافت اجاره به تنهایی کافی نیست و افراد شاغل در آرایشگاه‌های زنانه از برند آرایشگاه یا مشتریان مشترکی استفاده می‌کنند که حاصل تبلیغات صاحب اصلی سالن زیبایی است. برای تعیین این پورسانت‌ها یک آیتم مهم و ضروری است. این‌که مواد مصرفی در آرایشگاه توسط صاحب سالن تأمین می‌شود یا کارمند آرایشگاه. در صورتی که صاحب سالن مواد مصرفی را تأمین کند پورسانت به صورت 60 به 40 و به نفع مدیر سالن توافق می‌شود و در غیراین‌صورت پورسانت‌ها 50 به 50 تعیین می‌شوند.

البته ابرشغل آرایشگری زنانه در ایران به این راحتی زیر بار مالیات و عوارض قانونی نمی‌رود و در هر کوچه پس‌کوچه پایتخت می‌توانید آرایشگاه‌های زیادی پیدا کنید که بدون تابلو کار می‌کنند. آنها مشتریان خود را از طریق پخش تراکت و تبلیغات محله‌ای پیدا می‌کنند و بدون آن‌که نگران دریافت دستمزدهای قانونی و تعیین‌شده باشند یا مالیات و عوارضی پرداخت کنند سودهای کلانی به جیب می‌زنند که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را به صورت دقیق برآورد کند. برای تشخیص میزان سودآوری این شغل همین کافی است که تعداد آرایشگرهای زنانه منطقه خود را بشمارید!
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سالن آرایشی

انواع سایه ابرو کدامند؟

سایه ابرو یکی از راهکار های مدرن است که هم بصورت موقتی و هم دائمی وجود دارد . مدل سایه ابرو ایده خوبی برای پر کردن ابرو های کم حجم است و شما میتوانید برای برجسته کردن ابروهای خود از مدل های گوناگون سایه ابرو استفاده کنید.  

سایه ابرو چیست ؟

سایه ابرو دائمی شباهت خیلی زیادی به تاتو ابرو دارد، در واقع سایه ابرو، رنگ روشنی از تاتو معمولی است. همان طور که میدانید تاتو ابرو پررنگ و غلیظ است در حالی که سایه ابرو ملایم میباشد احتمالا به همین علت است که امروزه طرف دار بیشتری نسبت به تاتو دارد برای این که بانوان معتقد هستند که سایه ابرو طبیعی تر است و شباهت زیادی به ابروی طبیعی دارد.

 

سایه ابرو معمولاً قسمت هایی را که تراکم موی اندکی دارد، پر میکند و مثل تاتو معمولی قاب به وجود نمی آورد . سایه ابرو ماندگاری کمتری دارد و پس از چند ماه میتوان مدل جدیدی به آن بخشید، برای این که امکان دارد پس از چند ماه مدل ابرویتان قدیمی شود و علاقه داشته باشید که مدلش را عوض کنید.

 

سایه ابرو چیست ,سایه ابرو,سایه ابرو موقت

سایه ابرو زدن موقت

 

سایه ابرو موقت

برای سایه زدن ابرو ها اول باید با انتخاب یک رنگ روشن تر از رنگ سایه انتخابی داخل کادر ابرو را به خوبی بکشید بعد با کمک رنگ انتخابی به صورت چرخشی داخل ابرو را پر کنید و بعد روی دوران ها را بصورت زیگزاگ پر کنید با این شیوه میتوانید تمام فضای ابرو را بصورت کامل و به خوبی پر کنید.

 

تفاوت هاشور و سایه ابرو

با دانستن تعریف هاشور ابرو و سایه ابرو، تفاوتشان مشخص شد. در واقع تفاوت هاشور و سایه ابرو در این است که در هاشور داخل ابرو با خطوط نازک پر میشود که این خطوط مثل تار مو هستند ولی در سایه ابرو، تمام سطح ابرو تاتو میشود ، در واقع پوست رنگ میشود .

 

حال با دانستن اختلاف هاشور و سایه ابرو راحت‎تر میتوانید تصمیم بگیرید که ابروهایتان را هاشور کنید و یا از سایه ابرو دائمی استفاده کنید، در ظاهرشان هم متفاوت هستند و بستگی به سلیقه شخصی شما دارد که دوست دارید ابروهایتان چطور دیده شود.

 

ولی در هر دو مدل ابرو مناسب با صورت شما طراحی شده و بعد ابرو را به همان شکل درمی آورند. مدل مناسب برای صورت شما باید بر مبنای فرم صورت، چشم و … انتخاب شود در این مورد اگر خودتان تخصص ندارید، مدل مورد پسند خود را به ارایشگر نشان دهید تا خود ارایشگر که روزانه ابروهای زیادی را هاشور کرده و یا سایه ابرو میزند ، برایتان تصمیم بگیرد و بهترین مدل ابرو را برایتان انتخاب کند.

 

سایه ابرو چیست ,سایه ابرو,سایه ابرو موقت

سایه ابرو دائمی

 

انواع سایه ابرو دائمی

سایه ابرو دارای صورت های مختلفی است، که مهم ترین آن به شرح زیر است:

 

سایه طبیعی ابرو

معمولاً افرادی که بدنبال داشتن سایه های طبیعی هستند و یا برای بار اول می خواهند سایه بزنند، این شیوه به آنها توصیه میشود . اما در سایه طبیعی ابرو، صرفا قسمتهایی از ابرو که کم تر هستند سایه زده میشود و خبری از قاب و کادر ابرو نیست.

 

نکته کلیدی:چنانچه تاج ابرو یا بالای ابرو، دارای موهای کمتری است، بهتراست که از هاشور ابرو استفاده شود تا زیبایی ابروها دوچندان شود.

 

سایه ساده ابرو

خانم هایی که می خواهند، کل ابرو را یکدست سایه بزنند، باید از شیوه سایه ساده ابرو استفاده کنند، که در تاج ابرو، باید سایه کمرنگ و در دم ابرو، سایه پررنگ تر زده شود. حال خود این شیوه دارای دو مدل است:یکی سایه ساده با قاب ابرو و دیگری سایه ساده بدون قاب ابرو.

 

سایه ابرو چیست ,سایه ابرو,سایه ابرو موقت

سایه ابرو ساده

 

سایه ساده ابرو با قاب

استفاده از این شیوه، طوری است که تمامی سطوح ابرو بهمراه قاب انجام شده و باید در تاج ابرو، تراکم و رنگ، کم تر باشد و در دم ابرو، تراکم و رنگ بیش تر. این نوع روش برای خانم هایی که می خواهند ابروهایی بی نقص و عیب و با کادر داشته باشند، مطلوب است. 

 

سایه ساده ابرو بدون قاب 

این شیوه هم مثل شیوه سایه ساده با قاب است و تنها اختلاف آن، استفاده نکردن از قاب است. افرادی که بدنبال طبیعی بودن ابرو هستند و نمی خواهند افراد دیگر متوجه سایه زدن آنها شود، از این شیوه استفاده نمایند.

 

سایه از جنس مخمل ابرو( شیدینگ)

خانم هایی که بدنبال ابروهای فانتزی هستند، و می خواهند که سایه های زیباتری بر روی ابرو داشته باشند، میتوانند از این شیوه استفاده کنند. در استفاده از سایه از جنس مخمل ابرو، از نقاط کوچک و نزدیک به هم استفاده شده و کل سطوح ابرو را می پوشاند. سایه زدن در تاج ابرو و دم ابرو، باید مثل روش های قبل استفاده شود.

 

سایه ابرو چیست ,سایه ابرو,سایه ابرو موقت

سایه ابرو جنس مخمل

 

دوام سایه دائمی ابرو چه قدر است؟

دوام این مدل سایه ها در ابرو بسته به نوع پوست، وضعیت فیزیکی بدن، عمق کاشت رنگ، میزان قرارگیری در نور افتاب و... متغیر است و در حدود بین ۶ ماه تا یک سال دوام دارد. هرچند استفاده از رنگ های تیره دوام بیشتری دارند، ولی ابرو را از وضعیت طبیعی بودن خارج میکنند .

۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سالن آرایشی

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو اصطلاحی است که این روزها زیاد به گوش میرسد . تعداد خانم هایی که بخاطر ابروهای کم پشتِ نازک دائم مجبورند از مداد ابرو، ژل یا سایه ابرو دائمی برای پر کردن ابروهایشان استفاده کنند کم نیست. عده ای هم در سال های گذشته از شیوه های دائمی پر کردن و طراحی ابرو مانند تاتو ابرو استفاده نموده اند و از نتیجه، چندان دلِ خوشی ندارند. با اینهمه اگر شما هم از آن گروه خانم هایی هستید که با مشکل ابروهای کم حجم و نازک دست به گریبان هستید، به نظر میرسد دیگر وقت آن رسیده که با امتحان یکی از شیوه های جدید پر کردن ابرو چهره ی جدیدی را تجربه کنید.

 

میکروبلیدینگ ابرو

ابروها مهمترین بخش صورت هستند. اگر از ابروهای تان راضی نیستید، شیوه های زیادی برای تغییر دادن آن ها وجود دارد ، از جمله ژل ابرو، مداد یا حتی تتو کردن. ولی امروز یک مورد خیلی طبیعی وجود دارد که نتایجی تقریبا دائمی دارد. در این مطلب روش میکروبلیدینگ ابرو microblading را معرفی می کنیم که فراتر از نقاشی یا استفاده از مداد است و درست شبیه به موهای واقعی به نظر میرسد .

 

میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی برای طراحی و فرم دهی ابروها است که از طریق قلمی که متشکل از چند سوزن است، خطوط نازک و باریکی مثل به تار موهای طبیعی ابرو را با استفاده از رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو ایجاد میکند . این روش باعث پرتر به نظر رسیدن ابروها میشود و زیبایی آن را دو چندان میکند .

  

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن و تفاوت آنها

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن که دو روش از هاشور ابرو هستند در فاکتورهای مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند. از جمله این فاکتورها میتوان به موارد زیر اشاره نمود .

 

1. ابزار مورد استفاده

میکروبلیدینگ فیبروز بصورت دستی و توسط قلم بلید که ابزاری غیر الکتریکی و بدون موتور است انجام میشود . بلید دارای سوزنهایی یک بار مصرف در مدل های فلت یا اسلوپ است که فشار دست سوزن ها را بر روی پوست حرکت داده و کار طراحی را انجام می دهد . در صورتیکه میکروپیگمنتیشن با استفاده از دستگاه و قلمی دیجیتال و دارای موتور برقی با قابلیت تنظیم دور موتورانجام میشود .

 

2. میزان نفوذ رنگ در غشای پوست

رنگ استفاده شده در میکروبلیدینگ تنها به میانه غشای پوست نفوذ کرده و عمق زیادی ندارد از این رو میکروبلیدیگ روشی نیمه دائمی است. با این که در میکروپیگمنتیشن رنگ در لایه های عمیق پوست نفوذ میکند به همین علت اثرات آن ماندگاری طولانی تری گاهی تا 5 سال دارد.

 

3. میزان طبیعی شدن ابروها بعد از اتمام کار

در میکروبلیدینگ، رنگ بصورت خط به خط، شبیه به تار موهای ابرو و هم جهت با آن ولی در میزان های متمایز ریز و درشت کشیده میشود از این جهت نسبت به میکروپیگمنتیشن که در آن تمام قاب ابرو از جوهر پر میشود ، جلوه ای طبیعی تر به ابرو ها می بخشد.

 

4. دوره بهبودی و هزینه

میکروبلیدینگ نسبت به میکروپیگمنتیشن در زمان کوتاه تری بهبود می یابد بعلاوه این که هزینه کم تر دوام کوتاهتری هم دارد. به همین علت میتوان بعنوان روشی کمتر تهاجمی برای ایجاد طراحی طبیعی ابروها به شمار میرود .

 

5 . مدت ماندگاری

به علت تزریق سطحی تر مواد در پوست در روش میکروبلیدینگ ابرو، میتوان گفت میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی برای زیبایی ابروها محسوب می شود این در حالیست که در شیوه میکروپیگمنتیشن به علت تزریق عمقی تر مواد در پوست ابرو، حالت جدید آن نسبت به فیبروز دائمی تر میباشد .

 

میکروبلیدینگ ابرو یک روش نسبتا جدید و دائمی برای شکل دادن به ابروهاست‎

 

مراقبت های قبل از میکروبلیدینگ

- روز انجام فرآیند میکروبلیدینگ ورزش نکنید

- افتاب نگیرید یا با صورتی که دچار افتاب سوختگی شده به مرکز موردنظر برای انجام میکروبلیدینگ مراجعه نکنید.

- 24 ساعت پیش از انجام میکروبلیدینگ بعضی داروها، از جمله آسپیرین، نیاسین، ویتامین Eیا ایبوپروفن استفاده نکنید.

- در روز انجام فرآیند الکل و کافئین استفاده نکنید.

- 3 روز قبل از میکروبلیدینگ ابروهایتان را رنگ نکنید

- توجه داشته باشید در حین قائدگی حساسیت شما بیش تر خواهد بود.

 

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ

توصیه میشود پس از میکروبلیدینگ نواحی اطراف ابرو را بطور ملایم با استفاده از پنبه و سرم نمکی تمیز کنید

 

از کرم هایی که برای شما تجویز شده است بطور منظم استفاده کنید به صورتی که هر 4 ساعت یک بار آن را تمدید کنید

 

تا یک هفته بعد هم از انجام فعالیت هایی که باعث میشود ابروها خیس شود مانند ورزش کردن و یا آب زدن به اطراف ابروها جلوگیری نمائید.

 

نگران تیرگی بیش از حد ابروها بلافاصله بعد از میکروبلیدینگ فیبروز نباشید چرا که حداقل 30% از آن به مرور کمرنگ شده و حالت طبیعی تری بخود می گیرد.

 

میکروبلیدینگ ابرو

 

بعد از میکروبلدینگ چه انتظاراتی داشته باشید؟ 

ابروهای میکروبلیدینگ شده مراحل مختلفی را طی میکنند تا بطور کامل بهبود پیدا کنند. رنگدانه ها در روز اول انجام درمان خیلی تیره به نظر می رسند و علت آن این است که در روزهای اول رنگدانه ها هنوز روی سطح پوست قرار دارند و بطور کامل به عمق نفوذ نکرده اند. رنگ استفاده شده به تدریج کم تر میشود .

 

اگر مقداری رنگدانه روی دستمال کاغذی مشاهده کردید، نترسید زیرا این ها رنگدانه های اضافه هستند یا مایع بدن هستند که بطور طبیعی از پوست خارج میشوند .

 

زمانی که بهبود پوست شروع شود، این قسمت دارای پوست خشک یا ذراتی شبیه به شوره خواهد بود. این مسأله شاید باعث شود فکر کنید رنگدانه ها به سرعت محو شده و از بین میروند . ولی این ها در واقع رنگ سطحی و پوست خشکی هستند که از روی ابروهای شما برطرف میشوند .

 

تا زمان بهبود کامل ابروها قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، حتماً از ضد افتاب دارای حداقل SPF 30 استفاده کنید. قرار گرفتن در معرض نور خوشید سبب میشود رنگدانه ها سریعتر از بین بروند.

 

در چه مواقعی میکروبلیدینگ انجام نشود؟

هنگام بارداری از میکروبلیدینگ استفاده نکنید.

هنگام شیردهی از میکروبلیدینگ استفاده نکنید.

هنگام استفاده از داروهای بی حسی از میکروبلدینگ استفاده نکنید.

هنگامی که دیابت دارید از داروهای رقیق کننده خون استفاده میکنید، میکروبلیدینگ را صرفه نظر کنید.

هنگامی که با بیماری صرع و اختلالات ایمنی بدن مواجه هستید، میکروبلیدینگ و میکروپیکمنتیشن ممنوع است.

اگر بیماری پوستی دارید، سمت میکروبلیدینگ و میکروپیکمنتیشن نروید.

اگر شکستگی در ناحیه ابرو دارید، میکروبلیدینگ از دستور کار خارج شود.

هنگامی که آفتاب سوختگی دارید سمت میکروبلیدینگ نروید.

هنگامی که هنوز ۷۲ ساعت از اپیلاسیون شما نگذشته است.

۱۶ شهریور ۹۸ ، ۲۱:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سالن آرایشی

اپیلاسیون و نکاتی که باید درباره آن بدانید

از بین بردن موهای زائد و اپیلاسیون کل بدن یکی از دردناک ترین و وقت گیرترین روتین‌های زیبایی در زنان است. در عصر حاضر داشتن پوستی صاف و بدون مو به یک امر معمول تبدیل شده اگرچه فمینیست‌ها و فعالان بادی پازتیو در تلاشند تا این تابو را از بین ببرند و این حقیقت که همه باید به هر صورتی بدن خود را دوست داشته باشند را در بین افراد گسترش دهند.

برای از بین بردن موهای نواحی مختلف بدن از ابزارهای مختلفی استفاده می‌شود. مطالعه‌ای در انگلستان نشان داد که به طور متوسط یک زن در طول عمر خود ۷۲ روز را به از بین بردن موهای زائد بدن خود اختصاص می‌دهد. این مقدار برابر است با ۱۷۲۸ ساعت و این آمار نشان می‌دهد چرا از بین بردن موهای زائد بدن یکی از منفورترین روتین‌های زیبایی در بین زنان است.

 

اپیلاسیون یا دیگر روش های رفع موهای بدن بستگی به این دارد که در نظر دارید موهای کدام قسمت از بدن را از بین ببرید، موهای این منطقه چه اندازه ضخیم هستند و سرعت رشد آن‌ها چگونه است. پاسخ به هر کدام از این سوال‌ها روش متفاوتی را به شما پیشنهاد خواهد کرد. با این حال اگر تاکنون از روش های موجود نتیجه مثبتی نگرفته‌اید می توانید از اپیلاسیون استفاده کنید. اپیلاسیون تقریبا در همه نقاط بدن و برای آقایان و خانم ها نتیجه می‌دهد.

اپیلاسیون چیست؟

اپیلاسیون یا وکس به روشی گفته می‌شود که مو از ریشه بیرون آورده می‌شود تا رشد دوباره آن مدت زمان بیشتری طول بکشد و برای مدت طولانی‌تری نسبت به دیگر روش‌ها مانند استفاده از تیغ پوستی صاف و نرم‌تر داشته باشید.

اپیلاسیون مانند لیزر موهای زائد عمل می‌کند و ریشه مو را از داخل پوست خارج می‌کند. تنها تفاوت آن‌ها در این است که در لیزر مو، فولیکول‌های مو از بین می‌روند اما در اپیلاسیون این اتفاق انجام نمی گیرد اما در دراز مدت موجب می‌شود که فولیکول مو ضعیف شده و رشد مو کمتر شود. اپیلاسیون را می‌توان با استفاده از موم و وکس یا با استفاده از دستگاه‌های اپیلاتور انجام داد. دستگاه‌های اپیلاتور یا همان اپیلیدی دارای سَری های کوچکی مانند موچین هستند که موها را از ریشه بیرون می‌آورند. بنابراین در پاکسازی دقیق‌تر مو باید بگوییم که وکس و موم از دستگاه های اپیلاتور بهتر عمل می‌کنند.

اپیلاسیون : تمام مواردی را که باید راجع به اپیلاسیون بدانید !

آیا استفاده از دستگاه های اپیلاتور درد دارد؟

باید بگوییم بله. متاسفانه هر روشی که منجر به بیرون کشیدن مو از سطح پوست شود دردناک خواهد بود اما می‌توانید به این سوال پاسخ دهید حتما شما هم برای مرتب کردن موهای ابروی خود از موچین استفاده می‌کنید، آیا به جز چندبار نخست باز هم مثل گذشته درد احساس کردید؟ باید بدانید که به مرور به آن عادت خواهید کرد همچنین می‌توانید از پرس آب یخ و کرم های بی حس کننده استفاده نمایید. گاهی پیشنهاد می‌شود پیش از اپیلاسیون آنتی هیستامین مصرف کنید تا ترشح هیستامین را پس از برداشتن مو از سطح پوست کمتر کرده و التهاب، درد و قرمزی آن کمتر شود.

نحوه انجام اپیلاسیون

استفاده از موم و وکس به دلیل وقفه طولانی مدتی که در روند رشد موها به وجود می‌آورد باعث شده که به یکی از روش‌های محبوب از بین بردن موهای زائد در بدن تبدیل شود اما به کارگیری موم یا وکس خود دارای مراحلی است. پیشنهاد می‌کنیم اگر اولین بار است که از این روش استفاده می‌کنید حتما با همراهی و همکاری دوست یا عضوی از خانواده این کار را انجام دهید زیرا ممکن است برای دفعات ابتدایی نیاز به کمک داشته باشید.

۱- اجازه دهید موها رشد کنند.

انجام اپیلاسین با استفاده از موم یا اپیلاتور زمانی که موها دارای اندازه ای بین ۴ تا ۵ میلی متر باشند با درد کمتری همراه خواهند بود و نتیجه بهتری نیز در رفع موها شاهد خواهید بود. بنابراین اجازه دهید موها تا اندازه‌ای رشد کنند.

۲- پوست را لایه برداری کنید.

لایه برداری پوست و از بین بردن سول های مرده از روی پوست باعث می‌شود که اپیلاسیون راحت تر انجام شود و نتیجه بهتری داشته باشد. لایه برداری از ایجاد موهای زیر پوستی نیز جلوگیری می‌نماید. بهتر است لایه برداری را حداقل یک روز پیش از اپیلاسیون انجام دهید تا پوست دچار التهاب و تحریک کمتری شود.

اپیلاسیون : تمام مواردی را که باید راجع به اپیلاسیون بدانید !

۳- مراقب دمای وکس باشید.

یکی از عوارض جانبی بسیار شایعی که افراد هنگام اپیلاسیون با آن مواجه هستند سوختگی و آسیب به پوست توسط موم است. وکس را تا درجه حرارت مشخصی گرم کرده و سپس آن را در همان دما نگه دارید و اجازه ندهید داغ تر شود. اگر وکس زیاد گرم شده باشد علاوه بر آسیب به پوست به سختی روی اپلیکاتور باقی می‌ماند و اگر خیلی سرد و سفت شده باشد به سختی می‌توانید آن را روی پوست بمالید و موها را به خود نمی‌گیرد.

۴- جهت رویش موها

وکس را باید در جهت رویش موها روی پوست بمالید. پس از آن پد یا پارچه را روی آن قرار دهید و فشار دهید تا کاملا به وکس بچسبد. برای برداشتن پد یا پارچه به گونه ای این کار را انجام دهید که بر خلاف جهت رویش مو انجام پذیرد. می‌توانید پوسستان را بکشید تا درد کمتری را در هنگام برداشتن پد داشته باشید.

مراقبت‌های پس از اپیلاسیون

پس از اپیلاسیون با وکس یا دستگاه اپیلاتور باید به نکاتی برای مراقبت از پوست خود توجه کنید تا درد، تحریک و قرمزی پوست به سرعت برطرف شود.

۱- مرطوب کردن پوست

مرطوب کردن پوست یکی از مهم ترین کارهایی است که می‌توان انجام داد این کار علاوه بر کم کردن قرمزی و تحریک پوست باعث می‌شود تا اگر وکسی روی پوست باقی مانده است پاک شود.

اپیلاسیون : تمام مواردی را که باید راجع به اپیلاسیون بدانید !

۲- دوش آب سرد

دوش آب سرد موجب تسکین پوست می‌شود. هرگز از دوش آب گرم برای شستشوی بدن پس از اپیلاسیون استفاده نکنید. آب گرم موجب تحریک بیشتر پوست می‌شود.

۳- پوشیدن لباس‌های گشاد و نخی

پس از اپیلاسیون پوست تا ساعت ها مستعد التهاب و تحریک است بنابراین پوشیدن لباس‌های جذب و تنگ باعث ایجاد خراش و آسیب بیشتر به پوست می‌شود. استفاده ار لباس‌های تهیه شده با الیاف طبیعی باعث می‌شود عرق را به خود جذب کرده  و موجب تشدید حساسیت پوست نشود.

۴-استفاده از درمان‌های خانگی

آلوئه ورا گیاهی شگفت آور برای ترمیم پوست است می‌توانید از ژل سرد شده آن برای کاهش التهاب و قرمزی پوست استفاده کنید. روغن درخت چای نیز در بهیود درد و قرمزی پوست موثر است.

می‌توانید با رعایت موارد گفته شده در این مقاله میزان درد اپیلاسیون را به صورت چشمگیری کاهش دهید.باید بدانید که با توجه به میزان حساسیت پوست پس از  چندین بار استفاده از اپیلاسیون درد به میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند و چون رشد موها نیز کمتر می‌شود نیاز به دفعات کمتری برای از بین بردن موهای زائد خود خواهید داشت.

۱۳ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سالن آرایشی

اشتباهات رایج در آرایش مراسم عروسی

هنگامی که مراسم عروسی شما فرا می رسد، تمامی چشم ها به سمت شما خواهد بود و وقت درخشش شماست. به احتمال زیاد بهترین تاج سر را انتخاب کرده اید، برای یک مدل موی عروس ایرانی بی نظیر برنامه ریزی کرده اید و تنها چیزی که باقی مانده است، یک آرایش بی نقص است. به نظر انجام تمام این کارها ساده می رسد. هنگامی که نوبت به آرایش صورت می رسد، اگر چندین نکته را رعایت نکنید، ممکن است برای همیشه حسرت شب عروسی در دلتان بماند. برنامه ریزی صحیح به شما کمک خواهد کرد تا از اشتباهات آرایشی مراسم عروسی جلوگیری کنید و مطمئن شوید که ظاهر شما کاملا بدون نقص است و با اعتماد به نفس کامل می توانید به درون سالن عروسی قدم بگذارید.

اشتباهات رایج در مراسم عروسی :

1. رفتن نزد آرایشگر غیر حرفه ای:


اگر یکی از بهترین دوستانتان، یک آرایشگر حرفه ای هست، توصیه می کنیم که صد در صد به پیش او نروید، زیرا عوامل زیادی در آرایش شب عروسی وجود دارند، که با روش های قبلی شما در یک مهمانی یا دورهمی کوچک بسیار تفاوت دارد. شما نمی توانید صورت خود را همانند زمانی که آرایش شب ساده انجام می دادید آرایش کنید. صورت شما باید در صورت برخورد نور طبیعی و نور ساختگی، کاملا بدون نقص به نظر برسد و آماده ی گرفتن هرگونه عکسی باشد ( بدون این که مانند عروسک های چینی، مصنوعی به نظر برسید ). آرایشگر های حرفه ای به خوبی می دانند که چگونه ظاهری بدون نقص ایجاد کنند که زیبایی طبیعی شما را چندین برابر نشان دهد.
2. استفاده از آرایش زیاد در مراسم عروسی :

اگر عادت دارید که هر روز آرایش کنید و قصد دارید آرایش بیشتری برای مراسم عروسی خود داشته باشید، توصیه می کنیم که این کار را انجام ندهید و یا بیش از حد در آن افراط نکنید و سعی کنید آرایش لایتی را برای مراسم تان انتخاب کنید زیرا اگر آرایش غلیظی داشته باشید نه تنها این کار باعث می شود ظاهر شما برای داماد و میهمانان غیرطبیعی به نظر برسد، بلکه این ظاهر برای خودتان نیز آزاردهنده خواهد بود. قصد شما این است که طوری آرایش کنید تا کاملا بی نقص به نظر برسید و استفاده از آرایش زیاد، باعث می شود تا کل روز احساس سنگینی روی پوست و ناراحتی کنید. چگونه می توان این تعادل را حفظ کرد؟
3. از قلم انداختن مرحله آزمایش:

با این که آرایشگران حرفه ای، آموزش دیده اند تا بتوانند برای هر نوع و هر رنگ پوستی ظاهری زیبا خلق کنند، اما عدم تست آرایش قبل از آرایش اصلی، یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که می توانید مرتکب شوید. درست است این کار با هزینه اضافه همراه خواهد شد، اما در صورت انجام آن، آرایشگر شما این فرصت را پیدا می کند تا بهترین ظاهر را برای شما ایجاد کرده و شما را به ظاهر دلخواه خودتان برساند، نتیجه نهایی شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. این به این معناست که در روز عروسی، آرایشگر شما می تواند مستقیما به سراغ کار اصلی برود و دیگر لازم نیست به مسائل جزئی توجه کند و همچنین بر روی شما فشار زیادی وارد شود.
4. عدم آمادگی در روز تست آرایش :

ممکن است مدت ها قبل از عروسی خود، یک ایده کلی از ظاهر روز عروسی در ذهن خود داشته باشید، اما برای آرایشگر بسیار بهتر است که بتواند ظاهر موردنظر شما را به حقیقت تبدیل کرده و آن را بر روی صورت شما اجرا کند. استفاده از عکس های دلخواه و مورد علاقه می تواند به آرایشگر کمک کند تا بفهمد شما دقیقا به دنبال چه چیزی هستید و همچنین در می یابد که چه کارهایی را باید انجام داده و چه کارهایی را نباید انجام دهد تا پوست شما به بهترین حالت خود نزدیک شود. همچنین با لباس عروسی هم خوانی داشته باشد. همچنین این هم ایده مناسبی می باشد که در روز آزمایش آرایش عروسی لباسی هم رنگ لباس عروس خود بپوشید که آرایشگر و خودتان پی ببرید که چه نوع آرایشی با چه رنگ هایی مطابق با لباس و صورت و رنگ پوست شما می باشد.
5. عدم استفاده از ریمل ضد آب:

اهمیتی ندارد که شما عروس هستید یا یکی از ساقدوشان عروس و یا حتی یکی از مهمانان. گرچه مراسم عروسی به طور کلی مراسمی شاد و پر از رقص و پایکوبی است، اما حتماً در این شب خاص، از شدت شادی اشک خواهید ریخت. پس بهتر است از ریمل ضد آب استفاده کنید تا آرایش شما به طور کامل خراب نشود.
6. عدم استفاده از اسپری تثبیت کننده آرایش:

اگر حس می کنید دارید برای مراسم دیر می کنید و وقت اضافه ندارید، به احتمال زیاد استفاده از اسپری فیکساتور آرایش را فراموش خواهید کرد، اما این کار اشتباه بسیار بزرگی است. بدون شک در شب عروسی، مهم ترین شخص حاضر در آن مراسم شما هستید و مهمانان زیادی با شما روبوسی خواهند کرد، شما را در آغوش خواهند گرفت و همچنین فعالیت شما در آن شب زیاد است، پس اگر از اسپری فیکساتور آرایش استفاده نکنید، حتی با وجود بهترین مارک لوازم آرایش، بعد از چند ساعت آرایش شما حالت بدی خواهد داشت. استفاده از اسپری تثبیت کننده آرایش باعث می شود تا لایه ای محافظ و طبیعی بر روی صورت شما ایجاد شده و آرایش شما را در بهترین حالت ممکن نگه می دارد.
7. امتحان کردن موارد جدید:

مراسم عروسی شما یکی از مهم ترین وقایع زندگی شماست، اما در آن لحظه باید از امتحان کردن مواردی که قبل از آن هرگز آن ها را امتحان نکرده اید اجتناب کنید. برای مثال، اگر همیشه رژ لب کمرنگ می زنید و میدانید که این رنگ بسیار برای شما مناسب است، از استفاده از رژلب قرمز جیغ خودداری کنید، و یا اگر همیشه تنها از یک ریمل ساده برای جذابیت چشمان خود استفاده می کردید، از اسموکی کردن چشم های خود با سایه مشکی تیره جلوگیری کنید. گرچه تفاوت ظاهر شما در شب عروسی ممکن است بسیار خوب باشد، اما سعی کنید از آن چیزی که همیشه بودید فاصله خیلی زیادی نداشته باشید و کاری نکنید تا تمامی مهمانان از ظاهر شما شوکه شوند.
8. نیازی نیست که همیشه مطابق با مد روز پیش بروید :

اگر با خانواده کارداشیان ها آشنایی داشته باشید، می دانید که مدل آرایش، طرز کانتورینگ صورت و ظاهر آنها، همیشه تبدیل به استایل و مدل روز شده است و آن ها را در صدر اخبار قرار داده است، اما نیازی نیست تا شما برای روز عروسی خود مطابق با مد روز پیش بروید، بلکه بهتر است تا آرایشی انجام دهید که وابسته به زمان نیست و حتی برای آیندگان و فرزندان شما نیز بسیار جذاب و دلربا به نظر می رسد. یکی از اشتباهات رایج در آرایش مراسم عروسی این است که برای مثال، مطابق با آخرین مدل ابروی روز پیش بروید و یا پایه و بیس آرایش خود را مانند تمامی مدل های روز انجام دهید. اگر به دنبال ظاهر کلاسیک برای آرایش خود هستید، آرایشگر شما باید توانایی این را داشته باشد تا آن ظاهر را برای شما ایجاد کند.
9. لب های چسبناک :

بهتر است برای مراسم عروسی خود، از یک رژ لب مات استفاده کنید و تا حد امکان از رژلب های کرم مانند و برق لب خود داری کنید. دلیل انجام این کار این است که رژ لب های کرم مانند و برق لب به سرعت از روی لب پاک می شوند و می توانند به همه جا بچسبند و قطعا این اتفاقی نیست که شما انتظار داشته باشید در شب عروسی برایتان رخ دهد. اگر بخواهید در عکس های خود موهایتان را رها بگذارید، تارهای مو به رژ لب می چسبند و اصلا خوشایند نیست. اما اگر قصد دارید موهای خود را شینیون کنید، می توانید از کمی برق لب بر روی لب های خود استفاده کنید.
10. اکلیل:

ما در دهه 90 زندگی نمی کنیم، پس دلیلی برای اضافه کردن اکلیل به آرایش عروسی وجود ندارد و استفاده از اکلیل در آرایش عروسی باعث می شود تا عکس های شما نتیجه خوبی را به همراه نداشته باشد. اکلیل باعث می شود تا در عکس های شما نقاط کوچک عجیب ایجاد شده و حالت رنگین کمان به عکس می بخشد و برای حذف این اثرات در عکسها، باید قیمت آرایشگاه عروس بیشتری به عکاس خود پرداخت کنید تا بتواند این نقاط را از عکس های شما حذف کند.
11. عدم لایه برداری، رطوبت رسانی و تغذیه کردن پوست:

برای رسیدن به یک آرایش دلخواه و مطلوب، پوست شما باید در بهترین حالت خود قرار داشته باشد. پس فراموش نکنید تا صورت، گردن و لب های خود را به خوبی رطوبت رسانی و لایه برداری کنید تا در شب عروسی اثری از پوست خشک و خسته نباشد. ماساژ صورت و یا استفاده از ماسک صورت برای سه یا چهار روز قبل از مراسم عروسی می تواند بهترین نتیجه را به دنبال داشته باشد. می توانید از یک ماسک تغذیه کننده و رطوبت رسان برای لب های خود نیز استفاده کنید تا بتوانید به آنها ظاهری نرم و صاف برای روز عروسی ببخشید.
12. هنگام پوشیدن لباس، پارچه یا پوششی بر روی صورت خود بیندازید :

اکثر تورهای عروس به این منظور طراحی شده اند تا هنگام پوشیدن لباس از صورت شما محافظت کند، اما اگر لباس شما دارای کلاه مخصوص یا تور عروسی نیست، از پوشش یا تور خاصی استفاده کنید تا آرایشتان به سایر قسمت های لباس پس ندهد. همچنین می توانید هنگام انجام آرایش، تیشرت زیپ دار یا دکمه دار بپوشید تا هنگام اتمام کار بتوانید به راحتی آن را درآورده و لباس عروس خود را به تن کنید.

۰۸ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سالن آرایشی

انواع روش های کاشت ناخن

 آشنایی با مزایا و معایب روش های کاشت ناخن

کاشت ناخن در کشور ما رواج زیادی پیدا کرده است. کسانی که به این کار مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند. نداشتن ناخن و زیباتر شدن ناخن ها، از جمله دلیل کاشت ناخن است. در ادامه مطلب انواع مدلهای کاشت ناخن را بررسی کرده ایم.

 

کاشت ناخن,روش کاشت ناخن,مواد کاشت ناخن

ابزار و مواد کاشت ناخن را باید شناخت و زیر نظر متخصص این کار را انجام داد

 

دلایل کاشت ناخن 

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.

کاشت ناخن

 

پالت طراحی و طرح کاشت ناخن استفاده از این ناخن ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است. چون مانع آنها می شود. در اندازه های گوناگون و رنگ های طبیعی متنوع. برای عمل کاشـت ناخن موارد زیادی را باید رعایت کرد ابزار و مواد کاشـت ناخن را باید شناخت و زیر نظر متخصص این کار را انجام داد.

 

تنها در این موارد کاشت ناخن را انجام دهید

کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن شان عیب دارد، یعنی ناخن هایی که به طور ژنتیک ایراد دارند و ظاهر خوبی ندارند آن هم به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی و جواب نگرفتن.

 

انواع روش کاشت ناخن:

• کاشت ناخن قالبی:

کاشت ناخن قالبی,ناخن مصنوعی,کاشت ناخن

کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند توصیه نمی شود

 

کاشت ناخن قالبی به نوعی بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن محسوب می شود. در این نوع کاشت ، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از ضد قارچ زدن روی ناخن ها این ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار می دهند تا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را می کنند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد.

 

کاشت ناخن قالبی برای چه کسانی مناسب نیست!

کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد.

 

به دلیل ضخیم بودن کاشت ، کار از حالت طبیعی خود خارج می شود. کاشـت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشـت ناخن قالبی بیشتر است. ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش های دیگر کاشـت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود.

 

• کاشت ناخن پودری (بهترین نوع کاشت ناخن):

 

روش کاشت ناخن,کاشت ناخن پودری,کاشت ناخن

کاشت پودری زمان بر است

 

کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است. در این نوع کاشت اول ناخن مصنوعی را که همان تیپ است از اوایل ناخن می چسبند و به اندازه ای که دوست دارند کوتاه می کنند. بعد ضد قارچ و بعد شروع به زدن مواد کاشت روی ناخن می کنند. بعد از تمام شدن این کار، ناخن ها احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوان دارند. برای همین که به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشـت ناخن پودری خیلی توصیه نمی شود.

 

کاشت ناخن پودری به چه کسانی توصیه می شود؟

کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان بر احتیاج به سوهان کشی دارد، این نوع کاشت برای کسانی که وقت حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود.

 

• کاشت ناخن ژله ای:

انواع کاشت ناخن,کاشت ناخن,کاشت ناخن ژله ای

شیوه ی کاشت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری یکی است

 

مواد ژله ای به صورت آماده قابل خریداری است. در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست را می گذارند توی دستگاه یووی تا خشک شود. شیوه ی کاشـت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری یکی است و فقط تفاوت در مواد آنهاست.

 

معایب و محاسن کاشت ناخن ژله ای

ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است.

 

در بعضی مواقع کاشت ژله ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد. چسب ناخن حساسیت زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشـت ناخن حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن ها دچار اگزما می شود و باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند.

 

• کاشت ناخن میکس:

کاشت ناخن میکس,کاشت ناخن,انواع کاشت ناخن

کاشـت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است

 

همانطور که از اسمش معلوم است کاشـت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. در این روش بعد از ضد قارچ، کاشت پودری را انجام می دهید. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشـت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است.

 

چه افرادی اصلاً نباید کاشـت ناخن انجام دهند؟

کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می شود که کاشـت ناخن انجام ندهند چون این کار باعث می شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند. کسانی هم هستند که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند و چون آن ها خودشان مستعد تمام بیماری های ناخن هستند، با کاشـت ناخن بیماری را تسریع می کنند.

 

نکات ایمنی بعد از کاشـت ناخن:

با اجسام آلوده تماس نداشته باشید، مراقبت کنید تا ضربه به ناخن‌های‌تان نخورد و در کارهای روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید.

 

کاشـت ناخن در چه حالتی خطرناک است؟

از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشـت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد.

 

مزایای کاشت ناخن:

کاشت ناخن برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند و قصد ترک این عادت بد را دارند یکی از مزایای این کار می باشد.

 

عوارض کاشت ناخن:

کاشت ناخن,ناخن مصنوعی,عوارض کاشت ناخن

عفونت های قارچی و بیماری های ویروسی از جمله عوارض شایع کاشـت ناخن است

 

1- فرایند کاشـت ناخن مصنوعی موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود و تغییر رنگ ناخن، کدر شدن و رشد کم ناخن از عوارض این اقدام است.

 

2- با قرار گرفتن ناخن مصنوعی روی ناخن فرد، ریشه از بین می رود و ناخن فرد دچار تغییر شکل می شود.

 

3- عفونت های قارچی و بیماری های ویروسی از جمله عوارض شایع کاشـت ناخن است، اغلب موارد استفاده شده در این نوع کاشت غیر استریل و چند بار مصرف هستند و از راه های انتقال بیماری های پوستی محسوب می شوند؛ بیماری های قارچی پوست، درمان عفونت قارچی و ارتباط آن با حیوانات خانگی.

 

4- مواد شیمیایی که در چسباندن این ناخن های مصنوعی استفاده می شوند غیر استاندارد هستند و موجب بروز حساسیت های حاد پوستی نیز می شود.

 

5- برای درمان عفونت های قارچی حاصل از کاشـت ناخن از آنتی بیوتیک ها استفاده می شود اما گاهی ریشه ناخن به حدی آسیب می بیند که شکل طبیعی ناخن به طور کامل از بین می رود.

 

6- کاشـت ناخن های مصنوعی باعث تغییر رنگ ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و خرد شدن ناخن و کنده شدن لبه آزاد ناخن از بستر (انیکولیز) می شود.

 

7- نکته آخر، برای پیشگیری از چنین خطراتی از کاشـت ناخن در طولانی مدت و استفاده از ناخن مصنوعی پرهیز کنید.
خانم‌هایی که از ناخن‌های مصنوعی و کاشته شده برای زمان طولانی استفاده می‌کنند، ممکن است مشاهده کنند که ناخن‌های طبیعی آنها نازک‌تر و مات‌تر شده است و در مواردی منجر به عوض شدن جهت و محور ناخن می‌شوند؛ اگر اصراری برای کاشـت ناخن وجود دارد، این ناخن‌ها باید هر 3 ماه یک بار برداشته شوند تا اجازه داده شود ناخن‌های طبیعی استراحت کنند.

۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سالن آرایشی

انواع مدل آرایش عروس 2019

در یک شب عروسی چه چیزهای برای شما از اهمیت زیادی برخوردار هستند؟ سالن، آرایشگاه، ماشین، دسته گل و … یکی از مواردی که در شب عروسی بسیار حائز اهمیت است مدل آرایش صورت عروس خانم خواهد بود که باید اهمیت ویژه ای به آن داده شود، چراکه یک عروس خانم است و یک آرایش و لباس وی! امروز ۶۰ مدل از انواع آرایش عروس عربی، ایرانی و اروپایی برای شما آماده کرده ایم؛ همراه با ما باشید.

مدل آرایش عروس ایرانی، عربی و اروپایی

در هر فرهنگی نوع آرایش عروس متفاوت است، مدل آرایش عروس در کشور های مختلف متفاوت است و این تفاوت ها با گذشت زمان بیش از پیش خود را نشان می دهد، مثلا از فاصله یک فرسخی هم که نگاه کنید مدل آرایش عروس عربی کاملا مشخص است، چراکه در آرایش عروس عربی بیشترین زوم بر روی آرایش چشم هاست، چشمانی آرایش شده با سایه های اسموکی و خط چشم های ضخیم…. در ادامه تصاویر مدل های آرایش عروس اروپایی آورده شده است.

جدیدترین مدل آرایش عروس اروپایی عروسکی
مدل آرایش عروس اروپایی عروسکی ۲۰۱۸
انواع مدل آرایش عروس اروپایی با گریم لایت
گریم لایت و آرایش عروس اروپایی
جذابترین مدل آرایش عروس ایرانی
مدل آرایش عروس ایرانی بسیار زیبا
جدیدترین مدل آرایش عروس ایرانی و عروسکی
آرایش عروس مدل عروسکی ایرانی
آرایش عروس مدل عروسکی و اروپایی 2018
میکاپ / makeup و یا آرایش عروس مدل عروسکی و اروپایی ۲۰۱۸
عکس مدل آرایش عروس عربی با آرایش چشم خلیجی
عکس مدل آرایش عروس عربی
انواع مدل آرایش عروس ایرانی 2018
مدل آرایش عروس ایرانی ۲۰۱۸
انواع مدل آرایش رعوس ایرانی شیک و زیبا
آرایش عروس شیک و زیبای ایرانی
انواع مدل آرایش عروس ایرانی زیبا
مدل آرایش عروس ایرانی شیک با سایه اسموکی

یا مثلا آرایش عروس اروپایی به سادگی مشهور است، این بدان معنا نیست که عروس های اروپایی آرایش ندارند، آنها نیز همانند دیگر ملل آرایش کاملی دارند اما رنگ های استفاده شده در آرایش آنها کاملا ملایم بوده و سعی بر آن است تا عروس در شب عروسی چهره ای کاملا طبیعی داشته باشد. آرایش عروس ایرانی اما کاملا میان این دو حالت گیر افتاده است؛ ترکیبی از آرایش اروپایی و عربی توانسته تا آرایش عروس ایرانی را تشکیل دهد!

مدل آرایش عروس عروسکی و ایرانی بسیار شیک
آرایش بسیار شیک و زیبای عروسکی ایرانی
جدیدترین مدل آرایش عروس اروپایی ساده و شیک
مدل آرایش عروس اروپایی ساده و شیک ۲۰۱۷
گالری عکس آرایش عروس اروپایی بسیار شیک و جذاب
عکس آرایش عروس اروپایی بسیار شیک و خوشگل
انواع مدل آرایش عروس عربی بسیار خوشگل با سایه اسموکی
آرایش عروس عربی با سایه مشکی
انواع مدل آرایش عروس بسیار زیبا و خوشگل عربی
مدل آرایش عروس عربی بسیار زیبا و خوشگل
عکس آرایش عروس ایرانی خوشگل و باکلاس
آرایش عروس با کلاس و زیبای ایرانی
آرایش بسیار زیبا و خوشگل عروس اروپایی
مدل آرایش عروس اروپایی ساده و بسیار باکلاس
مدل آرایش بسیار اده و زیبای عروس ایرانی
مدل آرایش عروس ایرانی ساده و زیبا
انواع مدل آرایش عروس اروپایی باکلاس و خوشگل
مدل آرایش عروس خوشگل و زیبای اروپایی
آرایش عروس بسیار زیبای اروپایی 2017
مدل آرایش عروس بسیار شیک اروپایی مدل ۲۰۱۷

انواع مدل ارایش و مدل موی عروس در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸

در این که یک عروس خانم خود به تنهایی نمی تواند مدل مو  آرایش را به صورت حرفه ای انتخاب کند شکی نیست و برای این انتخاب باید حتما از یک فرد حرفه ای که همان آرایشگر برگزیده تان است کمک بگیرید، اما در نظر داشته باشید برای آرایش روز عروسی و مدل موی عروس ایرانی بر روی انواع مختلفی از مدل پا فشاری نکنید؛ قطعا آرایشگر شما به عنوان یک فرد حرفه ای می تواند تشخیص دهد چه مدلی به شما آمده و چه مدلی نخواهد آمد. بنابراین تنها از روی عکس هایی که در اینترنت پیدا کرده اید تصمیم نگیرید، عکس های خود را به آرایشگر نشان داده و سپس با کمک وی مدلی شبیه را که به چهره شما هماهنگی داشته باشد انتخاب کنید.

انواع مدل آرایش عروس ایرانی زیبا و باکلاس
مدل آرایش عروس ایرانی و مدل مو عروس با تاج
انواع مدل آرایش عروس عربی
مدل آرایش عروس عربی با خط چشم خلیجی
جدیدترین مدل آرایش عروس ایرانی ساده و بسیار شیک
آرایش عروس ایرانی شیک و جذاب
انواع مدل آرایش عروس ایرانی خوشگل
آرایش عروس ایرانی خوشکل و ساده
انواع مدل آرایش عروس اروپایی بسیار زیبا و باکلاس
مدل آرایش عروس اروپایی بسیار زیبا با گریم لایت
گریم لایت عروس اروپایی
میکاپ / makeup بسیار زیبا و لایت عروس اروپایی
آرایش عروس اروپایی به سبک عروسکی
سبک عروسکی آرایش عروس اروپایی
آرایش عروس ساده و بسیار شیک اروپایی مدل 2018
مدل ۲۰۱۸ از آرایش عروس اروپایی بسیار شیک و ساده
۰۳ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سالن آرایشی

انواع میکاپ عروس ایرانی

می‌خواهیم قدم به دنیای زیبایی‌ها بگذاریم. یک دنیای شگفت انگیز که بی شباهت به سفر در زمان نیست. چرا سفر در زمان؟ چون میکاپ و آرایش عروس علمی است که چهره شما را آنقدر متفاوت می‌کند که گویی از زمان دیگری آمده‌اید. اگر شما هم به زودی عروس می‌شوید، بهتر است از الان به فکر میکاپ و آرایش روز عروسی خود باشید. به مدل آرایش صورت عروس ، موها و ابروها، پوست و لب خود فکر کنید. اما قبل از هر کاری، ابتدا مد روز در حوزه میکاپ و آرایش عروس را مطالعه کنید. سبک آرایش عروس در سال 2019 را بررسی کنید و مطابق مد روز به انتخاب بهترین آرایشگر و آرایشگاه و سالن زیبایی عروس بپردازید. لابد می‌پرسید سبک آرایش عروس در سال 2019 چگونه است؟ کدام آرایشگر و آرایشگاه بهتر است؟ نگران نباشید با ما همراه باشید تا همه چیز درباره میکاپ و آرایش عروس با شما درمیان بگذاریم.

مدل میکاپ آرایش عروس شیک اروپایی 2019

مدل میکاپ آرایش عروس شیک اروپایی 2019

مدل میکاپ آرایش عروس شیک اروپایی 2019

مدل میکاپ آرایش عروس شیک اروپایی 2019

 

از گریم عروس تا میکاپ و آرایش عروس

اگر شما هم از جمله عروس‌هایی هستید که چیزی درباره میکاپ و گریم عروس نمی‌دانید، با ما همراه باشید. اولین قدم باید بدانیم تفاوت میان میکاپ و آرایش عروس با گریم عروس چیست؟ به زبان ساده، گریم یعنی از بین بردن عیب و نقص صورت شما. پس کار یک گریمور حرفه‌ای هم همین است. یک گریمور حرفه‌ای تمام تلاشش را می‌کند تا با استفاده از ابزارها و هنر خود، عیب صورت شما را بپوشاند. ولی میکاپ چیز دیگری است. بیشتر با رنگ سر و کار دارد. روی زیبایی شما تمرکز دارد و زیبایی‌ها را برجسته‌تر می‌کند. فراموش نکنید میکاپ و آرایش عروس انواع مختلفی دارد. برای مثال آرایش عروس اروپایی است که هیچ غلظتی ندارد و رنگ‌های به کار رفته در این مدل بیشتر مات هستند و درخشندگی ندارد. مدل دیگر میکاپ و آرایش عروس مدل غلیظ است. همانطور که از نامش پیداست، آرایش لب‌ها و گونه‌ها در این مدل غلیظ و پر رنگ است.

گریم کانتورینگ آرایش میکاپ عروس

گریم کانتورینگ آرایش میکاپ عروس

گریم کانتورینگ آرایش میکاپ عروس

گریم کانتورینگ آرایش میکاپ عروس

 

سبک میکاپ و آرایش روز عروسی خود را انتخاب کنید

البته مدل‌های دیگری هم برای میکاپ و آرایش عروس وجود دارد. نظیر مدل مدیوم که چیزی بین لایت و غلیظ است. اما سوال اصلی ما این است که کدام مدل میکاپ و آرایش عروس را انتخاب کنیم؟ مطمئنأ در قدم اول نظرخواهی از خانواده و درنظر داشتن آداب و رسوم خانواده امر مهمی است. همچنین قیمت میکاپ و آرایش عروس را هم در نظر بگیرید. سپس بهتر است یک ماه قبل از عروسی با آرایشگر خود صحبت کنید و از اون بخواهید بر اساس چهره و اطلاعاتی که شما داده‌اید چندین مدل انتخاب و به شما معرفی کند. با خودتان عکس از چندین مدل مورد علاقه هم ببرید. انتخاب بهترین آرایشگر و آرایشگاه و سالن زیبایی عروس خود بحثی جدا است که با آن هم خواهیم پرداخت.

سبک آرایش و میکاپ شیک جدید عروس لاکچری

سبک آرایش و میکاپ شیک جدید عروس لاکچری

سبک آرایش و میکاپ شیک جدید عروس لاکچری

سبک آرایش و میکاپ شیک جدید عروس لاکچری

 

 

آرایش عروسی خود را بی روح انتخاب نکنید

فراموش نکنید که لباس عروس سفید است. پس میکاپ و آرایشی را انتخاب نکنید که مات باشد و حالت چهره شما را بی روح نشان دهد. میکاپ و آرایش عروس ترجیحأ با رنگ سفید در تضاد باشد. دقت کنید انتخاب‌ مدل میکاپ و آرایش عروس تنها بر مبنای مد نباشد. بلکه همه جوانب را در نظر بگیرید. روز آرایش لباس سفید بپوشید تا رنگ آرایشتان را با لباس سفید که در عروسی خواهید پوشید هم بررسی کرده باشید.

آرایش عروس با رژ قرمز گوشتی کمرنگ پررنگ آرایش عروس با رژ قرمز گوشتی کمرنگ پررنگ

آرایش عروس با رژ قرمز گوشتی کمرنگ پررنگ

آرایش عروس با رژ قرمز گوشتی کمرنگ پررنگ

آرایش عروس با رژ قرمز گوشتی کمرنگ پررنگ

 

برای آرایش و میکاپ عروس از بهترین لوازم آرایش استفاده کنید

نکته مهم دیگری هم که در مورد مدل میکاپ و آرایش عروس وجود دارد این است که فراموش نکنید قرار است یک روز کامل آرایش در صورت شما باشد. پس از آرایشگر خود بخواهید بهترین محصولات و برندها را برای آرایش شما انتخاب کند. در بحث مژه و ابرو هم سعی کنید بهترین مژه مصنوعی را (در صورت نیاز) انتخاب کنید. ابروها هم ترجیحأ رنگ موهای شما باشد. تصور کنید میکاپ و آرایش عروس را که مد روز است انتخاب کرده‌اید. سال‌ها بعد که فیلم عروسی خود را میبینید ممکن است آن مدل آرایش دیگر مد نباشد و چه بسا شما را سنتی نشان دهد. پس زیاد هم درگیر مد نشوید و سعی کنید میکاپ و آرایش عروس را انتخاب کنید که شما را زیبا و رویایی نشان می‌دهد. در انتخاب مرطوب کننده هم دقت کنید. مرطوب کننده مناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید تا یک لایه مناسب برای انجام یک میکاپ و آرایش عروس عالی ایجاد شود.

بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه عروس

بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه عروس

بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه عروس

بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه عروس

 

جدیدترین و بهترین سبک میکاپ و آرایش عروس در سال 2019

ما قرار است همه چیز درباره میکاپ و آرایش عروس را بررسی کنیم. پس سوال این است که بهترین سبک آرایش عروس در سال 2019 کدام سبک و مدل است؟ البته اینکه چه سبک میکاپ و آرایش عروس را می‌پسندید کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. ولی در سال 2019 مدل‌های مختلف اروپایی در ایران جای خود را باز می‌کنند. هر چند هستند کسانی که همچنان مدل شرقی و ایرانی را می‌پسندند. اگر به عروس‌های اروپایی که در سال 2019 ازدواج کرده‌اند دقت کنید، خواهید دید آنها زیبایی را در سادگی می‌بینند. فراموش نکنید مدل میکاپ و آرایش عروس ساده کار هر کسی نیست و یک آرایشگر حرفه‌ای می‌طلبد. در زیر عکس‌هایی از مدل های آرایش و میکاپ عروس برای شما قرار دادیم.

قیمت هزینه آرایش شینیون عروس

قیمت هزینه آرایش شینیون عروس

قیمت هزینه آرایش شینیون عروس

قیمت هزینه آرایش شینیون عروس

 

قیمت میکاپ و آرایش عروس در ایران

وقتی صحبت از یک شب خاص می‌شود، قیمت‌ها رنگ می‌بازند. خصوصأ اگر صحبت عروسی باشد. چرا که همه عروس‌ها دوست دارند در این شب خاص، منحصر به فرد و رویایی باشند، بدرخشند و زیبا باشند. عوامل متعددی بر قیمت میکاپ و آرایش عروس تأثیر دارد. عواملی نظیر مواد آرایشی و مدل میکاپ، محله و شرایط سالن آرایش همه و همه در قیمت نهایی اثرگذارند. البته نرخ قیمت میکاپ و آرایش عروس یک میلیون و پانصد هزار تومان اعلام شده است. ولی همه ما می‌دانیم که بستگی به درخواست شما، آرایش و میکاپ عروس تا دوازده میلیون تومان هم هزینه خواهد داشت. در آخر، اینکه در کدام محله و منطقه هستید، یا حتی کدام شهر هستید روی قیمت میکاپ و آرایش عروس شما تأثیر خواهد داشت. لذا یک قیمت قطعی گفتن امر غیر ممکن است.

مدل جدید اروپایی آرایش میکاپ عروس

مدل جدید اروپایی آرایش میکاپ عروس

مدل جدید اروپایی آرایش میکاپ عروس

انتخاب بهترین آرایشگاه برای میکاپ و آرایش عروس

قرار بود همه چیز درباره میکاپ و آرایش عروس را بررسی کنیم. بی شک انتخاب بهترین آرایشگر و آرایشگاه و سالن زیبایی عروس، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شما خواهد بود. نگرانی در این مورد کاملا طبیعی است. برای انتخاب مناسب باید به چند مورد توجه داشته باشید. اول اینکه برای میکاپ و آرایش عروس چقدر هزینه در نظر گرفته‌اید. این بسیار مهم است. هزینه آرایش به عوامل زیادی نظیر سابقه سالن زیبایی عروس و نوع پکیج بستگی دارد.  ویژگی‌های پکیج آرایشگاه را بررسی کنید. ببینید آیا کارهایی که در نظر دارید در این آرایشگاه انجام می‌شود؟ هر آرایشگاه برای میکاپ و آرایش عروس پکیج‌های گوناگونی دارد که باید بررسی شوند. لذا فراموش نکنید همه چیز درباره میکاپ و آرایش عروس یک آرایشگاه را زیر ذره‌بین بگیرید. حتما عکس‌های کارهای انجام شده توسط آرایشگر را ببینید. چرا که سابقه کار آن آرایشگاه به حساب می‌آید. ضمن گفت و گو با آنها، اخلاق و رفتار آرایشگر و پرسنل آنجا را هم بسنجید. سعی کنید آرایشگاهی را انتخاب کنید که به تالار و محل عروسی نزدیک باشد. و در آخر فراموش نکنید انتخاب بهترین آرایشگر و آرایشگاه و سالن زیبایی عروس اهمیت فوق العاده‌ای دارد و در این مورد کمی حساسیت نشان دهید.

همچنین در این صفحه می توانید درباره خرید ضایعات آهن مطالعه کنید.

بهترین آرایشگاه میکاپ آرتیست عروس

بهترین آرایشگاه میکاپ آرتیست عروس

بهترین آرایشگاه میکاپ آرتیست عروس

 

۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سالن آرایشی

انواع لاک ناخن

لاک در زمان‌های گذشته

شاید برای شما جالب باشد لاک ناخن به‌عنوان اقلام لوازم‌ آرایشی یکی از‍‍ پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصول است و مورد دلخواه از زمان‌های گذشته تا به امروز بوده است. لاک زدن در زمان‌های قدیم در حدود 5000 سال پیش در روم، چین و هندوستان مرسوم بوده و بانوان رومی به ناخن‌های خود حنا و رنگ‌های متنوع می‌زدند و به ناخن‌های دستشان زینت می‌دادند. اشراف‌زادگان ثروتمند ناخن‌هایشان را با طلا و نقره تزیین می‌کردند و از رنگ‌هایی استفاده می‌کردند که مخلوطی از صمغ عربی، سفیده تخم‌مرغ، ژلاتین و موم زنبور عسل بوده است. رنگ لاک‌ها به علت داشتن این مواد به رنگ صورتی و قرمز درمی‌آمد. بعدها در قرن ۱۹ میلادی، روغن‌های خوشبویی به بازار آمد که خانم‌ها با یک چرم به روی ناخن‌های خود می کشیدند و ناخن‌های خود را براق می‌کردند. از سال ۱۹۳۰ لاک وارد بازار شد و با استقبال چشمگیری روبرو گردید.

 

برند لاک خوب

لاک مورد دلخواه همگان از گذشته تا به امروز

لاک محصولی است که همه افراد جامعه از آن استفاده می کنند و مورد علاقه همگان است از دختر بچه گرفته (البته لاک مخصوص کودکان) تا خانم پا به سن گذاشته از لاک استفاده می کنند. بانوان جوان نیز ساعت ها وقت خود را در مراکز زیبایی و کاشت ناخن صرف می کنند که به دستان خود زیبایی بدهند. گاهی میبینیم که هر هفته رنگ و مدل دیزاین ناخن تغییر می کند. با پیشرفت دنیای مد لاک‌های جدیدی مانند لاک مغناطیسی، شب نما، مخملی، اکلیلی، ترک، شنی، ژله ای و غیره عرضه شده است. با توجه با این موضوعات مطرح شده باید از لاکی استفاده کنیم ویژگی های منحصر بفرد داشته و روی ناخن‌های شما بدرخشد و به دستان شما زیبایی صد چندان می دهد.

ویژگی های یک لاک خوب و مناسب چیست؟

برای نگهداری از ناخن های دستان خود نه تنها قیمت لاک در کیفیت و ماندگاری آن بی تأثیر نیست بلکه یک لاک خوب باید ویژگی هایی داشته باشد که در انتخاب آن باید دقت نماییم و نکات زیر را در نظر داشته باشیم:

برند لاک خوبغلظت لاک:

یک لاک خوب باید به میزان تعادل، غلظت داشته باشد چون اگر به اندازه بیش از حد غلیظ باشد روی ناخن برجسته و دارای برآمدگی و فرورفتگی می شود و اگر غلظت لاک زیاد باشد مدت زمان زیادی طول می کشد تا لاک خشک شود و ممکن است ناخنتان به جایی بخورد اثر آن روی لاک باقی بماند. و برعکس آن اگر لاک رقیق باشد روی ناخن پخش می شود و رنگ لاک واضح نیست و باید چند بار لاک را تمدید کنید.

انعطاف پذیری قلم موی لاک:

قلم موی یک لاک خوب باید نرم و انعطاف پذیر باشد و به آسانی با چندین بار بالا و پایین رفتن روی ناخن کیفیت لاک خوب مشخص شود و کاملاً روی ناخن را بپوشاند. بعضی از قلم های لاک دارای رشته های سست است که با چند بار لاک زدن از بین رفته و یا اثری روی لاک می گذارند و یا روی لاک می چسبند.

 زمان خشک شدن لاک:

لاک خوب زمانی که بر روی ناخن خشک می شود هیچ گونه اثری از دون دون شدن و رگه رگه نیست و خیلی سریع خشک می شود.

کیفیت لاک:

از دیگر ویژگی‌های لاک خوب بوی آن است که اگر حاوی مواد شیمیایی به مقدار زیاد باشد بوی بسیار بد و تندی خواهد داشت و حتی با استفاده زیاد به‌مرورزمان باعث حساسیتهای پوستی، آسم و حتی سرطان سینه خواهد شد.

داشتن گواهینامه اصالت محصول:

حدالامکان سعی نمایید لاک مورد نظر خود را از مکان هایی بخرید که گواهی اصالت محصول داشته باشند و زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می کنند.

تشخیص لاک اصل از تقلبی:

لاک اصل دارای شیشه و شکل ظاهری خاص است و از طریق سایت اصلی آن برند، شکل ظاهری و فیزیکی می توانید اصل بودن آن را از تقلبی بودن تشخیص نمایید. بارکد روی شیشه لاک را نیز مد نظر داشته باشید.

عوارض ناشی از استفاده مکرر از لاک ناخن

خیلی از افراد لاک‌ها را با قیمت بالا و به عنوان برند می خرند و در نهایت بعد از استفاده متوجه میشوند ناخن‌هایشان شکننده و زرد و دارای ترک می شود. ناخن ها بعد از مدتی تغییر رنگ داده و روی ناخن لکه های سفید به وجود می آید. حال این سوال پیش می آید که چه زمانی ناخن ها دچار تغییر رنگ و شکنندگی می شوند؟

تغییر رنگ در ناخن ها زمانی اتفاق میافتد که از لاک های تقلبی و بی کیفیت برای زدن استفاده می کنید و مواد شیمیایی در ترکیب این لاک ها زیاد است و معمولاً بوی بد و زننده ای دارد. زمانی که لاک مدت زمان طولانی روی ناخنتان بماند و آن را پس از یک هفته پاک نکنید مواد شیمیایی موجود در لاک با ناخنتان ترکیب شده و به مرور باعث زردی و آسیب به ناخن هایتان می شود.

استفاده بیش از حد از لاک پاک کن ها و استون لکه های سفیدی در روی ناخن ایجاد می شود و همین امر باعث واکنش آلرژیک به مواد شیمیایی شده و حتی موجب خارش، سوزش و حساس شدن پوستتان شده و به بخش های دیگر صورت و بدن انتفال می یابد.

برند لاک خوب

لاک های خوب دارای مارک های متنوعی هستند که باید در انتخاب آن دقت لازم را انجام داد تا بعد از خرید باعث پشیمانی نشود.

مارک های لاک خوب و معروف و به روز دنیا

امروزه مارک های متنوع و فراوانی در بازارهای جهانی از برندهای لاک موجود است. وقتی برای خرید یک لاک به مرکز خرید لوازم آرایشی می رویم شاید با این مساله روبرو شویم که کدام مارک لاک خوب است و بین این همه مارک های متفرقه کدام را انتخاب کنیم ؟ کدام لاک برای این فصل مناسب است و یا چه رنگی را با کدام لباس یا آرایشم هماهنگ کنم؟

در اینجا لازم است شما را با چند برند معروف لاک در سرتاسر جهان معرفی می‌کنیم:

لاک ناخن OPI

OPI فرم اختصاری Odontorium Products Inc است. این محصول لاک ناخن آمریکایی است که ملکه لاک ها لقب گرفت . این شرکت در سال ۱۹۸۱ تاسیس شد. در سال ۲۰۰۳ به صورت تخصص در زمینه لاک فعالیت کرد. لاک ناخن او پی آی یکی از محبوبترین مارک های این صنعت است. عرض قلم مو مربع شکل برای استفاده از لاک بر روی ناخن عالی است. علاوه بر این، او پی آی سریع خشک می شود.

برند لاک خوب

 

لاک ناخن Essie

این نام تجاری مارک لاک ناخن اسی توسط خانم اسی واینگارتن در سال ۱۹۸۱ تأسیس شد. از آن زمان به دلیل لاک‌های درجه یک شناخته شده است. این نام تجاری اساساً در زمینه رنگ لاک‌هایی مانند قرمز، آلوبالویی و صورتی  و رنگ های شاد تمرکز می کند. رنگهایی با کلاس بالا و خوشرنگ معیار این شرکت است. رنگ لاک پلاتینه نیز در این کمپانی تولید شد. در سال ۲۰۰۵ گران ترین لاک ناخن را در جهان معرفی کرد. در سال ۲۰۱۰ این نام تجاری توسط L’Oréal خریداری شد. ایده او این بود که لاک هایی بسازد که رنگ های منحصر بفرد و شادی داشته باشند. از همه مهمتر اینکه رنگ ها باید بانمک و باکلاس می بودند. بعد او خودش شروع به تولید این محصولات نمود که در نهایت دنیای فشن و شو را با رنگ های جدیدش دنیا را حیرت زده کرد.

برند لاک خوب

 

لاک ناخن ZOYA

کمپانی آرت آو بیوتی در سال ۱۹۸۶ توسط زویا و مایکل ریزس تاسیس شد .آنها با یک چشم انداز مشترک تصمیم به شروع گرفتند .در حال حاضر کمپانی آرت آو بیوتی به عنوان بزرگترین کارخانه تولیدکننده  و لیدر رنگهای جدید و منحصر بفرد با تولید نزدیک به ۴۵۰ رنگ لاک در سطح اول بازار جهانی محصولات دست و ناخن کشور آمریکا مطرح می باشد.محصولات لاک ناخن زویا امروزه در بالاترین سطح کیفیت در حال عرضه است. این لاک فاقد پنج ماده سمی و خطرناک فرمالدیید , تولوئن , کافور , دبیوتیل، فتالیت و انواع رزین های فرمالین است و در ایران و مراکز کاشت ناخن طرفداران بیشماری دارد.

برند لاک خوب

 

لاک ناخن REVLON

کمپانی رولون که در زمینه  لوازم آرایشی، بهداشتی، عطر و محصولات مراقبت‌های شخصی فعالیت می‌نماید لاک هایی به بازار عرضه کرد که دارای رایحه بسیار عالی با ماندگاری خوب می باشند.این برند لاک ناخن رولون محصول کشور آمریکا است و در سال ۱۹۳۲ تأسیس شد.تنوع رنگ های این لاک خوب بسیار متنوع می باشد و برای هر سلیقه ای رنگ مورد دلخواه موجود هست.

برند لاک خوب

 

لاک ناخن Sally Hansen

سالی هانسن یک نام تجاری زیبایی آمریکایی است که برای اولین بار در سال ۱۹۴۶ توسط سالی هانسن تأسیس شد. از آن زمان، نام تجاری این مارک با نام خانوادگی او لاک ناخن سالی هانسن نامیده شد. این کمپانی مارک خوب مشهور است برای تعهد، به ساخت محصولات نوآورانه و فرموله شده و محصولات زیبایی مقرون به صرفه برای زنانی که واقعاً به زیبایی خود اهمیت می دهند.

لاک سالی هانسن با بیش از ۳۰۰ تنوع رنگ در لاک‌های مارک خود در کل جهان شناخته شده است و در بسیاری از مراکز کاشت ناخن از این محصول استفاده می کنند. این مارک لاک خوب به صورت ژله ای نیز تولید می شود که بدون رفتن به آرایشگاه و استفاده از دستگاه UV می توان از آن استفاده کرد.

برند لاک خوب

لاک ناخن NARS

برند فرانسوی نارس Nars یکی از بهترین و پرفروشترین مارک های لوازم آرایشی است که در سال ۱۹۹۴ تأسیس گردید. این مارک نه تنها در کلیه لوازم آرایشی در کل جهان مطرح است بلکه در زمینه بهترین مارک لاک خوب با دیگر برندها رقابت می کند. لاک نارس دارای تنوع رنگی بسیار است و سلامت ناخن های شما را ضمانت می کند.

برند لاک خوب

لاک ناخن china galze

این نام تجاری چینی در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد و برای انواع مختلف لاک های روشن و منحصر به فرد شناخته شده است. وب سایت آنها ادعا می کند که آنها یک فرمول منحصر به فرد برای تولید لاک ناخن دارند که از خاک رس و خاکستر چینی تشکیل شده است. این باعث شده است که سختی را به رنگ ناخن ارائه می دهد. این بلوز ناخن حاوی فتالیت نیست و به آسانی در الکل، اتر حل نمی شود. این برند زمانی که مورد نظرسنجی آماری قرار گرفت جزو محبوب ترین مارک لاک خوب و  مشهور قرار گرفت. مأموریت لاک ناخن چاینا گلیز رنگ زندگی است.

برند لاک خوب

در اینجا به چندین نمونه مارک لاک خوب اشاره کردیم که در دنیا بسیار پرطرفدار است و از نظر ماندگاری تضمین شده هستند و سالیان سال همه افراد با سلیقه های متفاوت از آنها استفاده می کنند. لاک‌های ذکر شده در طراحی زیبا  در شیشه ها و با انواع و اقسام رنگ های نایاب در بازار بنا به خواسته مشتریان تولید و توزیع می شود.

خانم های ایرانی از چه مارک لاکی استفاده می کنند؟

بانوان ایرانی نیز از این مارک های خوب و برتر با توجه به قیمت آن استفاده می کنند. در لاک ها برند های لوکس نیز وجود دارد که به علت گرانی بیش از حد برای کلیه اقشار جامعه قابل خرید نیست. مارک این لاک ها ممکن است به دست نیافتنی باشد ولی بی شک برای خانمها بسیار دوست داشتنی خواهد بود. همواره لاک هایی وجود دارد در ایران که با این مارک های ذکر شده رقابت می کند و صنعت لاک در ایران در سال های آتی رو به ترقی خواهد بود.

خانمهای جوان با توجه به فرم ناخن خود و با توجه به فصل رنگ ناخن خود را از برند های معروف دنیا انتخاب می کنند و مارک های ایرانی خوب نیز وجود دارد که انتخاب آن بسیار سلیقه ای است.

امروزه طرح کاشت ناخن طرافداران بیشماری دارد و بسیاری از مراکز کاشت ناخن با آخرین متد روز این کار را انجام میدهند. این یک نوع هنر و خلاقیت محسوب می شود اما همه اینها بستگی به جنس و کیفیت لاک دارد و یک لاک خوب این نیاز را برطرف می کند. برای خدمات ناخن در تهران می توان به انواع آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی مراجعه کرد.

برند لاک خوب

لاک های تولید شده در ایران به نسبت لاک های خارجی ارزانتر است و از برند لاک هایی مانند مای، گلباران، این لِی، آنیکا، مدیا و غیره میتوان نام برد.

لاک ناخن مای

لاک ناخن مای براق و با درخشندگی فوق العاده بالا به دستانتان زیبایی می بخشد. ماندگاری بسیار بالا دارد و خیلی سریع خشک می شود و دارای تنوع رنگی بسیار بیشمار است. پوشانندگی آن فوق العاده است. قیمت این لاک بسیار مناسب و قابل دسترس همگان است. این لاک توسط کمپانی آریا کیمیا تک تولید میشود.

بهترین لاک ایرانی

لاک ناخن آنیکا       

   لاک ناخن آنیکا دارای حجم ۱۰ میلی متر است و توسط کمپانی ایرانی آنیکا تولید وعرضه شده است. از خصوصیات این لاک میتوان به  ماندگاری و دوام بالا ، قابلیت سریع خشک شدن و پوشش یکدست در سراسر ناخن اشاره کرد. تنوع رنگ این لاک ها نیز زیاد بوده و شما می توانید بهترین رنگ را با توجه به نوع و سلیقه و رنگ پوست خود انتخاب کنید. همچنین لاک های ناخن آنیکا قابلیت تثبیت سریع ، بدون نیاز به لاک خشک کن را دارند.

بهترین لاک ایرانی

لاک ناخن مدیا

      لاک مدیا توسط شرکت مدیا تولید و از نظر تنوع در رنگ جزو مارک های خوب ایرانی و پرطرفدار می باشد.

بهترین لاک

تنوع در لاک های ایرانی خوب مانند خارجی بسیار زیاد است و اینجا به سه برند خوب ایرانی اشاره کردیم. در لاک ناخن کیفیت، شفافیت، مواد تشکیل دهنده لاک، تسریع در خشک شدن لاک، تنوع لاک و غیره باعث برتری آن به دیگری می شود و لازم است همه این موارد را مدنظر داشته باشید تا یک لاک خوب و ماندگار برای خود بخرید.

در نهایت برای آنکه ناخن هایتان آسیب نبینند و اگر به دفعات مکرر از لاک استفاده میکنید به هیچ عنوان از استون استفاده نکنید و حتماً با لاک پاک کن ناخن های خودتان را پاک کنید زیرا استون حاوی مواد مضر و مصنوعی است و تنفس آن به مرور زمان مخصوصاً افرادی که با لاک و ناخن سروکار دارند خطرناک است. لاک پاک کن به ناخن هایتان استحکام و لطافت می بخشد و از ترک روی ناخن جلوگیری می کند.

۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۰۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سالن آرایشی

نرخ خدمات آرایشگاه زنانه در سال 98

نایب رییس اتحادیه آرایشگران زنانه نرخ انواع خدمات آرایشی و قیمت آرایشگاه عروس را اعلام و تاکید کرد که نرخ‌های مصوب اتحادیه باید روی دیوار سالن‌های آرایشی و زیبایی قرار گیرد، در صورتیکه در بسیاری از سالن‌ها این کار انجام نمی‌شود.

سالن‌های آرایشی و زیبایی در تهران به نسبت موقعیت جغرافیایی و اندازه سالن، برای خدمات مشابه، مبالغ متفاوت با اختلاف گزاف دریافت می‌کنند و در از طرف دیگر نرخ‌های مصوب برای انجام خدمات که باید روی دیوار سالن‌ها نصب شود و مقابل دید مشتری قرار گیرد، نصب نمی‌شود. همچنین برای برخی خدمات از قبیل رنگ و مش مو و ... که نرخ مصوبی ندارد و توافقی باید باشد، هیچ مبنایی وجود ندارد و کاملا سلیقه‌ای برخورد می‌شود.

در صورتیکه طبق گفته شهربانو عابدی - نایب رییس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران - مبالغ مصوب اتحادیه باید روی دیوار سالن‌های آرایشی و زیبایی قرار گرفته باشند، اما مسئله این جاست که چند سالن در تهران این مبالغ را جلوی دید مشتری قرار می دهند؟

این روزها مباحث زیادی پیرامون آرایشگاه‌ها و انجام خدماتی که در آنجا صورت می‌گیرد، مطرح می‌شود تا جایی که مشاور امور بانوان سازمان تعزیرات حکومتی، آذر ماه امسال در نشستی که با عنوان طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه و لوازم آرایشی و بهداشتی و دارویی برگزار شد، اعلام کرد که ۱۵ هزار و ۲۰ آرایشگاه غیرمجاز در تهران فعالیت می کنند و در مقابل تنها ۱۱۵۰ آرایشگاه مجوز دارند.

یعنی ۱۳ برابر تعداد آرایشگاه‌های مجاز، آرایشگاه غیرمجاز در تهران فعالیت می‌کنند. جالب‌تر اینکه تعداد بازرسان زن سازمان تعزیرات از هشت نفر در سال ۱۳۹۴ به  سه نفر در سال ۱۳۹۵ کاهش یافته‌ است.

نایب رییس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران، قیمت‌های مصوب اتحادیه را به ایسنا اعلام کرد و گفت که مشتریان در صورت داشتن شکایت از هرکدام از سالن‌های آرایشی و زیبایی می توانند به سایت اتحادیه به آدرس eazt.ir مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.

طبق اعلام اتحادیه نرخ خدمات آرایشی در آرایشگاه‌های ممتاز، درجه یک، دو و سه زنانه بدین شرح است:

 

- خدمات آرایشی در سالن‌های ممتاز

آرایش کامل عروس

 یک میلیون و ۴۹۵ هزار تومان

آرایش معمولی(آرایش کامل صورت)

 ۱۱۰ هزار تومان

اصلاح ابرو

 ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان

اصلاح صورت

 ۸۰۰۰ تومان

شینیون (جمع و مدل دادن مو) بدون ابزار

 ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان

کوپ (کوتاه کردن مو)

 ۳۱ هزار تومان

حالت دادن و سشوار (موی بلند)

 ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان

حالت دادن و سشوار (موی کوتاه)

 ۱۸ هزار تومان

 
 
- خدمات آرایشی در سالن‌های درجه ۱  
 

آرایش کامل عروس

 ۹۷۵ هزار تومان

آرایش معمولی(آرایش کامل صورت)

 ۹۱ هزار تومان

اصلاح ابرو

 ۱۵۰۰۰ تومان

اصلاح صورت

 ۸۰۰۰ تومان

شینیون (جمع و مدل دادن مو) بدون ابزار

 ۴۷ هزار تومان

کوپ (کوتاه کردن مو)

 ۲۶ هزار تومان

حالت دادن و سشوار (موی بلند)

 ۱۸ هزار تومان

حالت دادن و سشوار (موی کوتاه)

 ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان

 

 

- خدمات آرایشی در سالن‌های درجه ۲

آرایش کامل عروس

 ۵۶۰ هزار تومان

آرایش معمولی(آرایش کامل صورت)

 ۷۰ هزار تومان

اصلاح ابرو

 ۱۳ هزار تومان

اصلاح صورت

 ۶۵۰۰ تومان

شینیون (جمع و مدل دادن مو) بدون ابزار

  ۳۹ هزار تومان

کوپ (کوتاه کردن مو)

 ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان

حالت دادن و سشوار (موی بلند)

 ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان

حالت دادن و سشوار (موی کوتاه)

 ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان

 

 

- خدمات آرایشی در سالن‌های درجه ۳

آرایش کامل عروس

 ۴۵۰ هزار تومان

آرایش معمولی (آرایش کامل صورت)

 ۳۹ هزار تومان

اصلاح ابرو

۹۰۰۰ تومان

اصلاح صورت

۶۵۰۰ تومان

شینیون (جمع و مدل دادن مو) بدون ابزار

۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان

کوپ (کوتاه کردن مو)

۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان

حالت دادن و سشوار (موی بلند)

۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان

حالت دادن و سشوار (موی کوتاه)

 ۱۳ هزار تومان

 

قیمت براشینگ (حالت دادن و سشوار موی بلند و کوتاه بسته به حجم و اندازه مو) ممکن است متفاوت باشند. همچنین نرخ خدمات مربوط به رنگ مو، مش با توجه به تفاوت قیمت مواد مصرفی و حجم و نوع درخواست مشتری با توافق دو طرف تعیین خواهد شد.

۰۲ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سالن آرایشی